Blog - DnD5

Wyświetlono rezultaty 1-4 z 4.

„Seekers of the Ashen Crown” w Dungeons & Dragons 5

31-10-2018 09:54
0
Komentarze: 0
W działach: DnD5, Eberron, sesje
„Seekers of the Ashen Crown” w Dungeons & Dragons 5
Zapraszam na mojego zewnętrznego bloga, gdzie można przeczytać relację z poprowadzonej przeze mnie ostatnio kampanii w Eberron w D&D5: http://ifrytrpg.blogspot.com/2018/10/kampania-poszukiwacze-korony-popioow.html Przygody, intrygi, podróże. Indiana Jones w wersji fantasy. ;)

Ire of the Storm – recenzja

13-10-2016 10:25
1
Komentarze: 3
W działach: DnD5, Golarion, recenzje, scenariusze, sesje
Ire of the Storm – recenzja
Na przełomie sierpnia i września rozegrałem mini-kampanię w oparciu o wydany parę miesięcy temu scenariusz do Pathfindera „Ire of the Storm” („Gniew burzy”). Jego autor to Thurston Hillman. Bardzo dobra przygoda. Prowadziłem ją po lekkiej konwersji w D&D5, więc wyważenie mechaniki trudno mi oceniać. Jest także dosyć droga - prawie 100 zł za 64 str. (plus dwustronna mapa). Ale zawartość jest super. Świetne wyważenie eksploracji, walk i rozmów z NPCami. Jest wyraźny główny wątek, ale jest też sporo możliwości badania okolicy zgodnie z własnym...

Magnimar i expy

24-02-2015 15:09
3
Komentarze: 0
W działach: DnD5, rozważania, Golarion
Magnimar i expy
Na moim zewnętrznym blogu zamieściłem kolejne dwa wpisy. Jeden fluffowy, drugi mechaniczny. Jeden do Pathfindera, drugi do Dungeons & Dragons 5 edycji. - Stronnictwa w Magnimarze - lista kilkudziesięciu organizacji w większym mieście fantasy - Ile doświadczenia na poziom w D&D5 - trochę obliczeń, z których wynika, że autorzy 5 edycji zakładają (w dużym uproszczeniu), że gracze rozegrają 6 walk na 4-godzinnej sesji. Zapraszam!

Prosta ciekawa walka w d20

16-02-2015 11:15
2
Komentarze: 20
W działach: Beyond the Wall, DnD5, rozważania
Prosta ciekawa walka w d20
Poniższe modyfikacje mechaniki d20, a dokładnie rozgrywania walki nie powinny specjalnie utrudnić rozgrywki, a mogą ubarwić sesje choćby opisywanego przeze mnie niedawno "Beyond the Wall".   Aktywna obrona Jak wspominałem nie jestem fanem mechaniki inicjatywy w grach rpg. Oto więc konkretny pomysł, jak rezygnując z klasycznej inicjatywy można zwiększyć dynamikę walki.  Może zamiast wykonywać rzut na atak w swojej "kolejce", może lepiej byłoby testować ataki przeciwstawnie: równocześnie rzuty na atak wykonują obie strony (gracz i MG). Wtedy...

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.