Blog - FATE

Wyświetlono rezultaty 1-4 z 4.

Węże, wyścig i warsztat

31-05-2013 10:23
9
Komentarze: 2
W działach: FATE, Golarion, sesje
Węże, wyścig i warsztat
Po pierwszej sesji wprowadzającej, którą poświęciliśmy na stworzenie postaci i rozegranie nimi paru scenek z ich przeszłości, w niedzielę 19.V rozegraliśmy pełnoprawną czterogodzinną sesję nowej kampanii. Gramy na mechanice FATE (w domyśle FATE Core, ale odrobinę zmodyfikowanej pod moje preferencje), w pseudoarabskiej krainie Qadira w świecie Golarion (settingu Pathfindera). Gracze stworzyli zgodnie z moją sugestią rodzeństwo: Nehelenia – przepiękna czarodziejka dżinów o granatowych włosach i kochanku potężnym dżinni – gra nią Poziomka. Kamila – nieco naiwna astrolog, pozost...

Babylon 5 na FATE

07-03-2012 16:21
9
Komentarze: 12
W działach: Babylon 5, FATE, sesje
Babylon 5 na FATE
W ostatnią niedzielę zakończyliśmy minikampanię w uniwersum serialu SF „Babylon 5”. Rozegraliśmy w sumie 5 sesji po ok. 4 godziny każda, w kameralnym gronie trzech osób (w tym MG), w niedzielne wieczory od 18 grudnia. Zamiast mechaniki d20, na jakiej oparty jest erpeg „Babylon 5” korzystaliśmy z uproszczonego FATE – same aspekty i umiejętności. Mimo że tylko MG znał świat, w którym graliśmy, przygoda okazała się całkiem udana. Jej mocne osadzenie w settingu, co wymagało pewnych (nie da się ukryć – dość obszernych) wyjaśnień MG, postrzegam jako sporą zaletę...

Dwie sesje na zjAvie

16-02-2011 10:35
14
Komentarze: 3
W działach: konwenty, sesje, Swords & Wizardry, FATE
Dwie sesje na zjAvie
Skoro wszyscy dzielą się wrażeniami z konwentu w Warszawie, to i ja nie będę gorszy. ;) Tym bardziej, że mimo tego, że na konwencie nie byłem zbyt długo (parę godzin w sobotę i parę godzin w niedzielę), to udało mi się uczestniczyć w dwóch bardzo interesujących sesjach rpg. W sobotę zagrałem w sesji prowadzonej przez Squida wykorzystującego mechanikę Swords & Wizardry Whitebox. Oprócz mnie graczami byli Planetourist i Vindreal. Wyszło bardzo fajnie, lecz jestem przekonany, że była to przede wszystkim zasługa osób biorących udział w rozgrywce (graczy i MG). Mechanika stanowiła głównie podsta...

Dziedzictwo ognia – podsumowanie kampanii

28-12-2010 14:10
9
Komentarze: 8
W działach: scenariusze, sesje, FATE, Golarion
Dziedzictwo ognia – podsumowanie kampanii
Parokrotnie wspominałem już na tym blogu o prowadzonej w tym roku przeze mnie kampanii „Dziedzictwo ognia” („Legacy of Fire”). Jako że udało nam się ją zakończyć przed Świętami, postanowiłem napisać parę słów podsumowania. Tym bardziej, że uważam ją za jedną z moich najlepszych w życiu kampanii. Podstawą był zbiór sześciu scenariuszy wydanych w 2009 roku przez wydawnictwo Paizo, w ramach serii Adventure Path. Oryginalnie wykorzystywano w nich mechanikę D&D Edycji 3,5, ale ja przekonwertowałem całość na FATE 3. Jak to zwykle z FATE bywa, stworzyłem swoją własną wersję,...

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.