Blog - konwenty

Wyświetlono rezultaty 1-3 z 3.

Moduł „Rahasia”

24-02-2012 13:37
5
Komentarze: 0
W działach: Dungeon World, Golarion, konwenty, scenariusze
Moduł „Rahasia”
Na zjAvie udało mi się dwukrotnie poprowadzić moją przeróbkę klasycznego scenariusza do Dungeons & Dragons „Rahasia” autorstwa Traciego i Laury Hickman. Obie sesje wypadły moim zdaniem całkiem nieźle (przy czym raz prowadziłem dla osób, które nigdy wcześniej nie miały do czynienia z grami fabularnymi). Żeby zachęcić do Dungeon World i do bardziej otwartego przygotowywania przygód, prezentuję poniżej sporządzony przeze mnie moduł: „Rahazja” – w wersji polskiej „Rahasia” – w wersji angielskiej W świecie Golarion (settingu systemu Pathfinder) przy...

Rahazja

16-02-2012 14:48
4
Komentarze: 8
W działach: Dungeon World, sesje, konwenty
Rahazja
Świątynia Szarej Góry była miejscem medytacji i szkolenia dla lokalnej elfiej społeczności. Do czasu, gdy podstępny Rahib nie podporządkował sobie magicznie mnichów. Głęboko w sercu świątyni krąży on niespokojnie nieopodal ołtarza. Sługa w brązowej szacie pada do jego stóp, drżąc ze strachu przed czarną panterą Rahiba. „Panie, rankiem widziano obcych w osadzie. Rahazja poprosiła ich o ochronę.” Grymas wściekłości wykrzywia twarz Rahiba. „Rahazja musi być moja! Dziś w nocy znów zaatakujemy!” Gdy sługa pospiesznie wycofuje się z komnaty, słychać groźny pomruk pantery. ...

Dwie sesje na zjAvie

16-02-2011 10:35
14
Komentarze: 3
W działach: konwenty, sesje, Swords & Wizardry, FATE
Dwie sesje na zjAvie
Skoro wszyscy dzielą się wrażeniami z konwentu w Warszawie, to i ja nie będę gorszy. ;) Tym bardziej, że mimo tego, że na konwencie nie byłem zbyt długo (parę godzin w sobotę i parę godzin w niedzielę), to udało mi się uczestniczyć w dwóch bardzo interesujących sesjach rpg. W sobotę zagrałem w sesji prowadzonej przez Squida wykorzystującego mechanikę Swords & Wizardry Whitebox. Oprócz mnie graczami byli Planetourist i Vindreal. Wyszło bardzo fajnie, lecz jestem przekonany, że była to przede wszystkim zasługa osób biorących udział w rozgrywce (graczy i MG). Mechanika stanowiła głównie podsta...

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.